söndagspromenad...

i skogen blev det igår!
Solen sken, himlen var blå det var såå skönt!
så vad kunde passa bättre än en sväng upp i skogen med en termos kaffe?!
Vi passade på att testa att ha Oliver i bärselen för första gången,
vi som tog oss ut var Jag, Rickard, Sebastian, Pontus, Oliver och Givetvis Decibel
(vad vore en tur i skogen utan henne?!) Martin var hemma o lekte med Alex.

Är bättre på att visa bilder än att skriva så visar väl lite bilder idag med =)


Oliver sov hela tiden :)


kaffe och slangbälleskjutande -paus ;)


lilla sebastian som liksom inte är så liten längre om man jämför med Oliver ;)


Pontus med kaffet i högsta hugg :P o solen i ryggen =)


alla fick inte kaffe, tur det finns pinnar! så fick hon faktiskt en smakbit av coccosbollarna såklart :D


man måste ha en del balans i skogen =)


till o med jag fastnade på kort ;)


full fart är det bästa som finns!


NU är det verkligen VÅR :D finaste tussilagona har kommit =)


som ni ser var det en skön stund o skogen, kvällen avslutades med att pappan skulle
bada Oliver, slutade med att brorsorna ville vara med o hjälpa till :)


sebbe hjälpte till med badning...


Martin fixade pyamaspåklädningen alldeles själv!


Sen kunde min goa busunge inte motstå frestelsen utan hoppade i badet han med ;)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥v

Idag började dagen med att väcka storpojkarna, få i dem frukost o skicka iväg dem till skolan, sen tog jag en timme efter grusvägen med  Oliver o Decibel. Väl hemma satte jag mig här med datorn o drack kaffe o käkade banan, nu har jag inga mer planer för idag... förutom o invänta en leverans med sten till en stenmur vi ska bygga på baksidan för att ha som land o plantera blommor i =)

ha en bra dag alla !!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0