LOVELI <3

Det är VÅR i luften, jag har fått tillbaka en hel del ork, så nu är jag ut o går ordentligt.
Behöver jag säga det...?!
-Det är SÅ SKÖNT!


började med små korta promenader direkt vi kom hem från BB, men då var man ju minst sagt ganska trött, hade ont och hade dessutom inga som helst rutiner med liten, så fick bli promenader på 10-20 min första dagarna.

Idag är Oliver 2 veckor och promenaderna har fått öka i längd, så nu fyra dagar i rad har jag promenerat en timme åt gången ca, o idag dessutom gått först en sträcka på strax över 4 km på fm och sen en sträcka på ca 4 km på em :) Is på cykelvägarna och att jag är otränad gör att de 4 km tar mellan 45-60 min att gå, men oj va skönt det är att röra sig, spec när det är sol och värme ute! så himla skönt :)

Har vägt mig hos syster först i slutet av graviditeten, ujja gick upp till en ganska rejäl vikt. Exakt en vecka efter förlossningen hade jag iaf tappat 8 kg, och idag två veckor efter så har jag tappat ytterligare 2 kg.
Går åt rätt håll iaf :)

i övrigt är det helt oki (minst sagt) att vara hemma o vara mammaledig igen,
få rå om både liten skrot och mina stora skruttar!
Känns skönt o ha tid för dem alla tre <3

Umgås en del med systrarna såklart, mysigt som bara den o va mammalediga tillsammans vi tre! blir mycket kaffe o mycket skratt! bäst är när även bror och lillesyster oxå kan vara med. Älskar verkligen alla mina syskon, och sen att jag har sån tur att jag gillar allas respektive med, det är ju nästan sjukt bra :D
<3


Ne nu vaknar min lilla skrot, Oliver. Dags för mer bebismys :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0