längtar...

...till längre fram på våren. Inte för att jag inte trivs nu för det gör jag, underbara årstid!
som alla andra årstider iofa :D
men längtar till mer värme så jag kan köpa hem blommor!!
o pryda trädgården o altanen med härliga färger!
Nu är "muren" klar och det blir sååå fint! ger ett helt nytt liv till hela baksidan.
När Henrik var här och grävde ur för grunden till utbyggnaden på huset förra året så la han all
jord i hörnet av trädgården, han formade den som vi bad honom med sin lilla grävare för vi planerade detta, förra året dock så fanns inte orken där men nu har vi köpt hem över två ton sten och min duktiga sambo har lagt i ordning så nu inväntas bara lite värme så man törs börja plantera!

ska försöka tänka till och få en fin rabatt med en blandning av blommor som kommer
under våren sommaren hösten... =)


runt stubben i bakgrunden (som för övrigt var en riiiktigt stor gran för någon vecka sen) ska det byggas en bänk, stubbens höjd ska anpassas så man kan sitta på bänken o ha en kopp kaffe på stubben och titta på barnen som leker i sandlådan som ska byggas mellan muren o stubben =)


ikväll blir de grillpremiär hemma! UNDERBART :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0