trötter

dalecarlia cup vecka! grabbarna spelar boll i massor, sportfältet är fullt i människor och LERA. tänk att det alltid ska regna på DC cup!? nåväl, tycker om att vara där o titta på min pojkar och deras vänner när de spelar, man dras med o hejjar på dem och kan man till någon, någon gång säga att -jag ska älska dig i nöd och lust, ja då är det väl till sina barn :) i med och motgångar som tex på fotbollsplanen =)

känner mig trött idag, kanske inte så konstigt med tanke på hur jag sover... uppe och ammar Oliver 1-3 ggr/natt men han är snäll o äter o somnar om så jag kan lägga honom i sin säng, men sen så drömmer jag massor...

Drömmer om min älskade lilla sebbe och hans njure, drömmer att det drar ihop sig, att det är dags för operation, drömmer att han mår dåligt, som han gjorde som bebis, vaknar med ett ryck inser att jag drömt, vaknar och önskar att det är verkligheten som är en dröm istället, önskar så att han inte hade behövt gå genom allt tidigare o framför allt att inte ska behöva gå genom det igen,,, livet är orättvist och jag hatar att det drabbat min lilla kille..... =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0