gnäll....!

mm varning för gnäll, tycker faktiskt lite synd om mig själv idag... =/

Har känt mig bättre i fogarna sista dagarna, så har blivit skönare o längre promenader
med underbara lilla Decibel :)
Men så igår skulle vi ut, jag o rickard med henne innan middan tänkte vi,
jag kände mig pigg o tänkte att vi nog kan ta varvet runt hemma där, ca 4 km.
Vi knatade o lekte o kastade saker o busade för fullt.
Så plötsligt hittar min vänsterfot den enda (?) isfläcken på cykelvägen och far iväg en halvmeter snett
framåt åt vänster, smärtan skar som en kniv i bäckenet...
Fick lov o stanna till för att andas o inte svimma av smärtan typ... 
SEN blev de en mycket sakta promenad hem, satte oss i soffan och åt kycklingpajen som stått på eftervärme i ugn under tiden vi gick...
Sen var jag fast, kom knappt upp när vi skulle lägga oss, gjorde så ont.
Natten var ingen höjdare, vaknat några ggr av att det gjort ont när jag rätat ut ett ben, böjt ett ben eller försökt ändra ställning...
Morgonen var inge rolig heller, kan knappt lyfta benen och gå känns de som, det tar emot pga smärta...
Så himla drygt!!!
Tog mig till jobbet iaf och går bra så länge jag sitter still, men trappen var inge skojig,
 inte skoj o gå på plan backe ens =/

så nu längtar jag ytterligare lite mer efter liten....



Är inne på sista arbetsveckan nu, känns skumt!!! men samtidigt skönt, ska vara hemma o mysa med mina pojkar, hunden o bebisen sen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0