tröttdag... 40+4

Idag har jag en tröttdag, känner mig trött i kroppen, tjock, otymplig o orkar knappt röra mig från soffan. Har dock gått med barnen till skolan vid 8, dammsugit, diskat o tvättat en maskin tvätt, o sen gått o mött sebbe nu efter skolan med. Måste ju ut lite oavsett hur trött jag är, har ju Decibel att ta hand om och vägrar låta henne bara gå ut på gården...  tack o lov har jag henne, annars hade jag nog setat i soffan hela dan...

det jobbiga mitt i tröttheten är att jag är skapligt rastlös, bra kombination liksom, trött o slö men hjärnan vill inte bara sitta o ha tråkigt... =/ nå har ännu inte kommit på något jag vill göra som jag orkar göra så sitter här med tv o dator o godis...

är i vecka 40+4 idag. o ingen bebis verkar vilja komma ut! längtar efter att den ska komma nu så vi får träffa henne/honom =) men vet iaf att på fredag ska jag träffa barnmorskan, då ska vi boka en tid i falun för ultraljud och koll på bebis i v41+3 sen där så bokar de in tid för igångsättning v 42+0 så enligt det bör ju bebis som längst få ligga till lördag den 25 typ =)

varje dag för oss närmre!!! <3


igår hade vi alla hjärtans dag, fick en fin bukett rosor avRickard och ett fint kort av Sebbe som han gjort i skolan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0