semester =)

andra veckans semester då, så här mitt i vintern :) inga planer utan bara är hemma o myser, har gjort lite nytta såsom sorterat i linneskåp, tvättat bil in o utvändigt, håller rent o fint hemma osv men framför allt så vilar jag o njuter av ledigheten, umgås med barnen, mina systrar o vänner. Skönt att ha lite tid liksom till annat än jobb ;)

magen är tjock nu, stor som sjutton, men jag trivs rätt bra... jag menar, visst är man otymplig, kan knappt sätta på mig skoj men ändå... är ju mys att ha liten i magen o känna rörelserna där inne, men nu längtar jag mer o mer för var dag efter att det ska sätta igång! är så spännande varje dag nu, lovat grabbarna som denna vecka är hos roger att jag ska smsa dem båda när bebis kommit, för ringer jag blir det orättvist då jag ju bara kan prata med en först ;) viktigt o få meddelandet om bebisens ankomst först!!

avslutar med en bild på magen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0