växer...!

Magen växer och frodas, bebis sprattlar om där inne då och då :) man stannar till lite lätt leende när man känner det! på Söndag blir det kanske IKEA, börja köpa hem lite smått o gott så det finns hemma när liten kommer!

Systerdotter Annya som passerat 2 månader är så himla go och väcker verkligen längtan efter liten ännu mer, och snart få vi tillökning igen genom min andra syster som föder om ca 3 veckor =)
sedan kommer vår lilla, kommer bli 3 små bebbar inom ett års tid i familjen = jätteskoj!! =)

I övrigt så snurrar livet på i samma spiral som vanligt ungefär. Jobb, vara chaufför till barnens alla träningar, vardagsbestyr hemma och såklart mysa med bästa familjen och djuren!

Det enda molnet på himlen just nu är mitt knä. Igår kom smärtan tillbaka efter att ha hållt sig borta hela 3 veckor... är nu 4-5 ggn bara nu i sommar som knät svullnar upp och gör ont... Idag ser det ut som en ballong typ, känns som om de sitter små vassa spetsar i knät som rör sig var gång jag rör knät och värken sitter i även när benet är still. Gör ont när jag ligger, sitter och går så känns ju lite så där... =/

har röntgat och träffat två läkare i sthlm, men de hittar inget fel, de tycker jag ska äta smärtstillande och antiinflammatoriskt, vilket jag ju inte får nu med bebis i magen... =/
ska dock träffa en sjukgymnast i morgon så hoppas han har något vettigt att komma med....
Orkar inte ha de så här länge till,,, urk.. =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0