Sovmorgon och vaknar upp till en solig dag utan måsten

Underbart, vaknar pigg o utvilad, hissar upp rullgardinerna i sovrummet, strålande sol!!! bara jag och decibel hemma, lutar åt först lite småplock inne, sen en låååång skogspromenad, kanske plocka lite svamp om vi springer på någon :)

var ut en långtur igår jag rickard och decibel, blen över timmen i skogen, och blev lite svamp, han plockade gulingar till sig själv (jag äter inte svamp) och jag plockade trattisar till pappa :)
Sen hade vi en skön kväll i soffan med en go köttbit o massa godis...! Rex kom o knackade på en sväng, eller ja han knackade väl inte de gjorde såklart matte Tiina :) Decibel blev superlycklig såklart när grannsnyggingen kommer över så där o vill leka =)

nå väl åter till idag.... inga stora planer, småplock som sagt, kanske lite rör i tvättstugan, kanske klippa gräset ute... o inga mer måste än så, hur himla skönt är inte de då =)

nehe ska lämna datorn, slå på musiken och njuta av livet!

!

Ha en toppendag där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0