Höstfint :)

Igår efter jobbet var det perfetk väder, perfekt för städning!

Röjde upp en hel del och städade så det luktade gott i hela huset, sen böt jag gardiner i köket. Köpte nya på hemvägen som är i en roströd färg med höstlöv i :) så la vi in nya mattan i köket :)
blev såååå fint o hembonat med det röda och mattan med färger, lite tända ljus på kvällen så var hösten ett faktum *MYYYYS*

Ikväll ska tvättstugan få sig en röjning och även blivande bebisrummet tänkte jag... Skönt o ha ordning o reda hemma :)





Imorse när jag gick ut så kom tankarna till mig igen, tankarna på de som inte längre finns med oss...

Farmor & Farfar som vilar så fint tillsammans

Svärmor... Vi saknar dig enormt och saknaden gör sig än mer påmind när dagen närmar sig då du ska bli farmor. Det gör ont att du inte får vara med, att vår lilla inte får träffa dig...

Elsa... Fortfarande saknar vi dig, barnen pratar om dig... Vila i Frid lilla Elsa...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0