Deprimerad och ändå glad?!

Man bli ju deprimerad när man ser solen lysa, känner luften är frisk o skön och ser hur vackert det är ute, när man VET att man INTE kommer få ta en riktigt härlig lång tur i skogen med sin älskade hund... =/
Saknar de där riktigt härliga promenaderna på någon timme, måtte måtte måtte sjukgymnasten jag träffade i morse ha rätt, att med lite stabilitetsträning och en sko som bygger upp kring fötterna (lutar tydligen innåt på bägge fötterna) så kommer problemet med knät att försvinna... Har han rätt så kommer jag snart kunna vara som vanligt igen *'hurra hurra*

Samtidigt blir jag så glad över de jag har i mitt liv, vänner som bryr sig, familj som bryr sig, en Roger som bryr sig och ställer upp med skjuts till barnen när jag har ont och framför allt en sambo som bryr sig och som tar största ansvaret med matlagning osv, som hjälper till att avlasta med promenader så jag slipper dåligt samvete för Decibel och så Decibel slipper bli lidande för att jag är det :)

Så ja, en blandning av depp och lycka ;)



Idag fredag vilket innebär en lugn helg framför oss :)
mm typ lugn, ikväll besök av en syster med familj, imorrn fotbollscup i falun för Sebbe halva dagen, sen middag mamma me hela syskonskaran, söndag IKEA och sen fika hos mamma för Johanna fyller år på kvällen... sen VIPS så är det måndag igen !!



ne nu slut på lunch, jobba på =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0