Bästa sällskapet!

Vaknade hyffsat pigg i morse, o Decibel, ja hon var inte hyffsat pigg utan superpigg som vanligt på morgonen. Tänk den som hade hennes morgonhumör och pigghet ;)

Vi tog en sväng i skogen, undebart vackert ute i höstsolen. Sval o skön luft. När vi kom hem efter ruscherna över stock o sten o genom snår (ja jag ruschade inte utan knatade lugnt o fint på stigen) så var det dusch o kläder som gällde för mig... fredag är ju jobbdag.
Men imorrn.... DÅ ska vi ta en lång skön skogstur jag o mitt lilla ♥

När vi kommit hem och jag tog fram frukost så hade vi världens bästa sällskap, mina goungar =)
De är hos Roger denna vecka men då de har börjat tröttna på fritids så lämnade han dem hemma
istället för på fritids i morse,
han börjar 7 så är ju ganska tidigt, barnen börjar ju inte förens 8
 så de mellanlandade hemma och åt frukost med mig. :)

Underbart att få frukostsällskap av absolut bästa sällskapet istället för att äta själv ♥KÄRLEK♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0