vilket liv!

ja vilket liv jag lever!!



Jag har två underbara barn plus en liten skrutt i magen

Jag har en underbar sambo

Jag bor i ett hus jag älskar och som verkligen är HEMMA

Jag har en fantastisk familj. (Där jag ser mina syskon som mina bästa vänner och har min mamma som förebild)

Jag har ett jobb jag trivs med

Jag har två mysiga katter och en helt underbar hund

Jag har vänner som är både roliga och suveräna att prata om allt mellan himmel o jord med


och detta är säkerligen inte allt bra jag har i mitt liv :)


visst är det rätt underbart att göra som jag gjorde igår, stanna upp mitt i tillvaron (för mig var det under en superskön höstpromenad med underbaraste Decibel) och bara tänka på allt underbart man har i livet :)
För även om livet är jobbigt ibland, med upp o nergångar o motgångar av olika slag... dödsfall, sjukdom, motgångar på jobb (som tex när delar av sambons företag brann här om veckan) motgångar i ekonomi eller i träning, önskemål som inte blir uppfyllda osv så även mitt i det jobbiga så finns det där. Alla BRA saker...  Love it!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0