pust...

Vilken pärs. Har aldrig haft influens föur men någon gång ska väl vara den första...
fy sjutton säger jag bara.
Känner då att det är på rätt väg nu, även om jag inte är framme i som i frisk än.
Kroppen är klen o skakig o hostar ännu, febern har då börjat ge sig och har bara haft enstaka svettattacker idag... Orkade dock plcoka ur diskmaskinen :) efteråt var jag iofs så svettig o slut så jag fick lägga mig en stund men ändå... har även fått i mig lite fast föda i form av en smörgås och ett smörgåsrån, igår kväll åt jag ett par smörgåsar... Det är det första förutom fil, vatten och te jag fått i mig sen frukostmackan på jobbet i fredags så kan nog behövas...

Lite orolig för bebis i magen blir man ju när man är så här dålig men den tar väl av mina reserver tack o lov och det är då full fart där inne så det känns skönt.
längtar dock nu tills jag mår bra igen...suck.

tycker lite småsynd om Decibel med som har världens tråkigaste matte just nu, nog för att hon älskar att få ligga bredvid mig i sängen hela dagarna men hon vill gärna ha med mig ut oxå! när rickard går ut med henne försöker hon locka med mig med, gullhunden!

Idag har jag dock orkat setat iklädd tjocka kläder och filt på altanen, så passade på att kasta "knuten" till hunden så hon fick leka lite iaf, sen tog jag en näve godis och körde lite lydnad samt trix på altanen. Perfekt att man iaf kan aktivera henne trots att man själv sitter still. Hon var uppmärksam som sjutton och hur taggad som helst, märks att hon vilat skallen ett tag :)
Hon tyckte det var så skoj så hon liksom tjöt under tiden, som ett överaktivt barn typ... kul hade vi iaf och jag tror frisk luft kan va bra för mig med. Även om jag inte orkar vara så aktiv...

ne nu har jag vart vaken faktiskt sen 9 i morse men de börjar kännas på, ska lägga ikull mig och sova lite... hoppas på att ha aptit nog för riktig mat ikväll... antar kroppen kryar på sig lite bättre om den har energi i sig...

hoppas ni håller er friska där ute! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0