och hem for jag...

från jobbet igår. åkte kring 11 och däckade när jag kom hem... sov i nästan fyra timmar. sen dess har jag sovit, hostat haft feber rucher... mår skit. känner mig som en gnällig karl som liksom inte orkar något pga en liten förkylning ;) 
ne skämt åsido så är nog detta den värsta förkylning jag haft, någonsin. gör ont i hela kroppen av all hosta och av febern, orkar knapt röra mig och får i mig lite yougurt o te som mest...  bor i sängen med datorn, tv och vattenflaska =)  tittar på tv o datorn en stund o sover en stund om vartannat. blir mest sömn vilket nog är bra...

jag som hade planerat en härligt höstig promenad i den vackra hösten med kameran på axeln, hade planerat 1-2 spår oxå men ne det blir kurera under täcket istället och skruttan stackarn vill knappt med husse ut, hon bara tittar på mig, hon är ju liksom van att jag är med oxå. men väl ute så trivs hon ju lika bra med honom så det är skönt =)


ne toabesök o sen sova en sväng igen,,,
gnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0