MosTeR!!!

japp nu har jag blivit moster igen :) till ännu en liten flicka!
En jätteliten söt flicka på 2,5 kg :)
Längtar tills man får hälsa på och lukta bebis! =)

Nu är jag moster till 3 flickor, får se då om jag får en pojke till så det blir 3-3 eller om jag lyckas med en tjej jag med, verkar ju vara tjejår ;)

inte jättelångt kvar tills våran lilla bebbe kommer ut heller, "bara" 4 månader ;) LÄNGTAR!!

Den lilla lever för övrigt rövare i magen, sparkar o sprattlar o boxar och rullar runt, härliga känsla. Tycker om att bara ligga ner på kvällarna med händena på magen och känna hur någon rör sig där inne, nu är det så pass så man kan se utanpå magen till o med och även rickard har lyckats känna lite sparkar, även om den lille blir kav lugn när pappa lägger handen över, inte ska han få känna inte ;)
men de låter ju lovande för framtiden att bebis blir lugn av pappa, så vet vi vem som får vagga o vyssa sen =)

beeeebistankar i massor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0