en gnutta oro...

...kommer över mig då och då.
Jag kan inte påstå att den finns där jämt.
Tack vare ett fint flyt i vardagen med mediciner och kontroller som visar bra
så kan man lägga oron längst bak i hjärnan o hjärtat.

Men ibland så kommer den fram, det hjälps inte.
Som nu när man fått kallelsen till årets årskontroll.
Med tankarna på att njurfunktionen sjunkit från år till år senaste åren och med vetskapen
om att vi kommer komma till den dagen när det är dags för en ny njure så kommer oron krypandes.
Den 14-15 november är det dags för alla kontroller.
Ultaljud på olika sätt, röntgen, ögonkoll, hudkontroll, massa blodprover, urinprover mm mm och
sen kommer svaret...
kommer funktionen ha sjunkit igen, har min lilla skrutt närmat sig en ny operation ytterligare?! 
eller har det stannat av och funktionen på samma nivå som förra året?!
ja det är frågan, snart får vi svaret...



Det värker i hjärtat.





bild från förra året, snart sitter han där i sängen igen...

♥ Min tappra lillskrutt!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0