börjar...

bli bättre tack o lov. Ingen feber på två dagar vilket innebär att jag inte smittar andra med influensa längre iaf, så imorn tänker jag testa jobba (hoppas bara rösten håller att prata med kunde rmed, utan att jag får hostattacker hela tiden).
Hostan är kvar men den kan ju tyvärr bli kvar i flera veckor sägs det :/
Men det hoppas jag verkligen INTE: gör galet ont i alla muskler i kroppen när jag hostar =/
Nå känner mig faktiskt rätt pigg idag, varit ute i skogen en sväng med hunden, bara de liksom.
Gick sakta o inte så långt men såååå skönt med riktig luft!!!

Igår var jag lite kreativ och sydde ett påslakanset till bebis =) Börjar liksom längta efter liten nu! Baaara 112 dagar kvar till beräknat datum nu ;)


NallePhu sängkläder =)


Tyget i lite mer närbild =))

mjukt o skönt tyg som jag tror liten kommer sova gott i...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0