VÅÅÅÅR! =)

Ja nu börjar vårkänslorna komma, även om vi igår fick lite bakslag emd nästan 1 dm snö... men bara det att det är ljust ute när jag tar ut Decibel på morgonen gör mig på sååå mycket bättre humör! Så ljust och fint så promenaderna blir mycket lättare =)

Jag tycker om vintern, men samtidigt så nog är det skönt när våren gör sig påmind =) 

I övrigt så flyter livet på i samma takt som vanligt, lite spännande saker händer det då jag ska bli moster 2(!) ggr i år, en gång i början av sommaren och en gång i slutet av sommaren. Ska bli helmysigt med två bebisar i familjen igen...

I arbetslivet börjar nya organisationen ta form och nu vet jag vad jag ska jobba med längre fram, har även snart gjort klart min utbildning så jag kan få det där Diplomet som visar att jag faktiskt vet vad jag sysslar med ;)
Kom hem från sthlm i onsdags efter 3 dagars utbildning, är en sväng kvar med utbildning i maj, sen är examinationen i juni =)

I början av april ska jag iväg till falun en sväng för lite koll ang de där supertrista som hände för ett år sen, sen får vi se vart de leder...
Nu i vår sätter vi även fart med ombyggnad hemma! nytt sovrum på 25 kvadratmeter till mig o rickard blir det! Spännande spännande! huset får en ny form och lite mer yta att städa ;) längtar till vi får flytta in i nya rummet =)

ne jag vet inte vad jag mer ska skriva, förutom att nu väntar vi in våren ;)

pöss o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0