skål :)

sitter här med mitt 3e glas vin, gott gott... först en skön dag med storstädning hemma (behövdes verkligen) sen har vi varit på kupolen jag, rickard o pojkarna... jag köpte mig en jacka (supenöjd) o rickard hittade jag en tshirt åt, barnen köpte vi strumpor åt, martin hittade WARP strumpor i samma färger som nya tshirten jag köpte till honom i torsdags, hela vägen från strum"korgen" till kassan fick jag höra att jag var världens bästa ;) värmer skönt i mammahjärtat, spec som de orden bara kostade 40 kr ;)
efter kupolen blev det bestämt att Pontus och Josephine skulle hälsa på en sväng, sen kom även Micke förbi... blev kaffe och sen en promenad med hundarna. Elsa knatade på bra idag "gammtanta" hon är så himla söt :) bar henne dock lite så hon inte skulle få för mycket motion...
hon blir 14 år i år lillskruttan... hörseln är helt borta och tror synen är dålig den med, men pigg o mysig är hon =) hon bor hos oss ett tag nu för pappa har gjort illa handleden,,, kanske jag skrivit om tidigare?! =)

Till middag idag bestämdes en köttbit, potatisgratäng och sallad samt vitlöksbröd... mm ett glas rött blev min tanke...¨
medan gratängen var i ugnen så tog jag en joggintur ensam med älskade Decibel :) var skönt att få komma ut lite och röra på sig, tyckte nog både jag o lilla D :)

nu har vi ätit och som sagt hunnit med lite vin :P pojkarna och rickard kollar på Harry Potter och jag kikar lite samtidigt som jag pysslar med datorn =)

snart sover grabsen o sen förmodligen jag med! imorrn kalas för världens sötaste prinsessa Saga, hon blir fyra år mosters prinsessa... =) skoj o gratta henne o träffa familjen samtidigt, älskar kalas just för att vi alla blir samlade ihop, älskar min familj ju =)

ne nu tar vi sista slurken och sen är de mysa i soffan tills man somnar =)
gnatt!!!


Min älskade Martin i nya tröjan o matchande strumpor *ler* warpmössan har han själv köpt för sparad veckopeng,,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0