Fyndat!

japp igår var jag o barnen ute o vårfyndade :) köpte skateskor till grabbarna och springskor till mig, är man inte ute efter spec märken utan kan nöja sig med att skorna är snygga o sköna är ju Deichmann toppen :)
nu var mina skoj Nike iofs så är väl kanske inte bara skit.. totalt hamnade vi på 700 kr för 3 par skor, det tycker jag är heeeelt oki!

Testkörde skorna på kvällen sen, tog en gå/joggingtur runt berget hemma där... har tänkt lite fint att jag ska jogga ikapp med våren o jogga där det är barmark o gå där det är is, när snö o is sen är borta tänkte jag att jag kanske kan ha den där j(piiip)la kondisen så jag kan springa de 4 km runt,,, MEN ska de fortsätta töa så här så vete sjutton! fick ju lov o jogga hälften igår o idag ska de bli 13 grader så ikväll lä ju de va barmark varvet runt o DE tror jag inte jag orkar *skrattar*
Nå väl, är en bra bit på väg iaf ;)

Har en byggare hemma nu som har grävt ur för plattan till vår utbyggnad, så snart ska de gjutas och sen börja snickras... är SÅÅÅÅ spännande! om de blir som vi vill så kommer de bli sååå fint vårt nya sovrum!!

Snart så är det dags o börja rida igen med, hästarna har gått utan skor ett tag men nu ska de skos nästa vecka så sen kan jag, Martin o decibel börja ut o rida igen, ska oxå bli skönt! är härligt med alla dessa vårsaker =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0