BLuNDa

får man göra hemma nu, eller välja o torka golv typ 5 ggr/dag? eller iaf efter varje gång vovvarna varit ute... fyyy faen för lera säger jag... =/
Visst jag är ingen fanatisk städerska som ska ha det kliniskt rent hemma,,, men jordiga tassavtryck på ekgolv är inte vackert... en balja vatten på trappen som hundarna får gå genom innan de går in kanske?! handduk funkar inte för får inte bort allt,,, eller så ja, får man blunda hemma,,, =) under bart med djur =)

i övrigt så börjar min kondis komma, är riktigt skönt! orkar ju faktsikt jogga mer än 100 meter ;) igår tog jag och D en 5 km jogging/promme tur efter jobbet, loveli! hon är otorligt duktig på att hålla ett jämt fint tempo när vi springer, inte för en gång att hon lämnar min sida. underbara älskade hund! hon är helt enkelt bäst :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0