oj oj oj röd röd röd

ajsiken va dum jag var igår, låg i solen, badade i solen hela dagen. o glömde  solskydd hemma så gissa om kroppen är illröd... o gör ont =(
klädde just på mig och att ha axelband på bhn var inte kul idag, aj va ont de gör att ha kläder på min brända kropp, kommer förmodligen aldrig glömma solskydd igen iaf, har lärt mig en läxa. jag som brukar vara duktig o smörja in mig så man slipper bränna sig, jaja kanske det blir en gnutta brunt av allt det röda, men idag får de nog bli kläder på när jag tar barnen till badet... suck..

idag fyller mamma år så ska dit ikväll på fika. härligt!

imorgon är det slut på min första semester, jobba fyra veckor innan man får vara ledig igen, mindre härligt när solen o värmen kom nu, men tur man har ett bra jobb iaf :)

igår var jag ut och spårade med Decibel, var flera veckor sedan men tänkte att jag testar lägga ett "U" men skarpa hörn och ca 100 m per sida så får vi se hur hon tar det, hon fick ett kort tapp vid första vinkeln men sen tog hon det klockrent, sååå duktig med nosen lilltjejen :) Sebbe var med och la spåret och gick med decibel sen med, han tyckte det var spännnade :)

pust vilken värme,,, u blir det kupolen en sväng o köpa en blomma åt mamma och skor till martin, är de inte tok mycket folk aknske jag med kan hitta något åt mig,,, =)

hej hopp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0