trött...

trött som bara den på att förkylningen nu tagit om, var hostfri ca 1 vecka, o nu är de full fart igen...
Hostar så de känns som om jag ska hosta ut bebisen snart. hela magen krampar när jag haft en hostattack =(
Jag brukar inte vara den som gnäller över om jag är förkyld någon gång,
men nu känner jag liksom att det räcker, jag ORKAR inte mer...
Känner bara för o gråta typ...
Tröttheten finns ju liksom i kroppen ändå när man är stor o rund, har foglossning, jobbar heltid,
har hem o barn o ta hand om...
så den här förkylningen som gör att jag hostar, snorar och har ont i halsen konstant var inte önskvärd direkt. Undviker speglarna hemma, för herregud så sliten jag ser ut, blek o rödögd o med röd näsa känner man sig inte snygg direkt ;)

NÅ julen står för dörren och är iaf mysigt hemma med ljusstakar o julgran o tomtar överallt, snön gav ju lite julkänsla till slut oxå, mys!


Ne nu ska jag lägga mig bredvid mina söner som kikar på tv och vila lite...


TRÖTT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0