mitt veckomål..

...har satt upp ett veckomål vad gäller mitt motionerande... minst 2 mil i veckan ska jag promenera. Det mesta av mina promenader är före jobbet med hunden, o för att hinna innan jobb o slippa upp alles för tiiiidigt så blir de ganska bra tempo oxå :)

denna, den första veckan med detta mål, har jag lyckats komma upp i 2,2 mil! Känns som en bra start =)
Märker jag att det är "för lätt" att gå 2 mil/vecka får jag la utöka o lägga ett mål på 3 kanske?!
ah vi får se =)

skönt o ha ett mål me promenaderna iaf! =)

ne nu ska jag gå o frisera karln o sen laga lite mat... en ny vecka väntar med start imorrn! jobba, promenera, ta hand om barn osv =) livet rullar på....

hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0