God Morgon =)

Klockan ringde 05.30... 05.40 tog jag och Decibel våra första steg på morgonpromenaden, eller jag tog steg, hon skuttade lyckligt fram som vanligt =)

4 km blev det idag, ett varv runt skräddarbacken, gick ovanligt lätt o va ovanligt skönt idag. Kanske kroppen börjat komma igång lite...?!
nå väl hemma igen sa vi hej då till husse o god morgon till Sebbe som hunnit leta sig upp i soffan, låg o mös under en filt framför tvn gjorde han...

Jag duschade o började fixa frukost, frågade Sebbe om han ville ha gröt med mig o hör o häpna han ville smaka iaf... till saken hör att han sällan är frukosthungrig på vardagarna, en smörgås o lite oboy så får jag vara nöjd...
Han smakade gröten iaf och han ÅT EN HEL TALLRIK FULL! de va tydligen gott me havregrynsgröt med linfrön i och en klick sylt på toppen. Bara till att börja servera gröt på morgnarna då =))

Nu sitter jag med en kopp kaffe, snart dags att öppna dörren o starta arbetsdagen. =)

hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0