En lång...

mm en lång vecka har det varit men nu är den snart slut. Det enda som återstår är att pizzan blir levererad till dörren och sen kolla på film tills vi somnar!

Veckan som varit har varit bra och samtidigt mycket. En hel del att göra på jobbet, men har fått mycket bra saker gjorda och det känns bra! fick dessutom som avslut på veckan ett uppmuntrande samtal av chefen. Det är alltid skönt att få några uppskattande ord. =)

Helgen har varit upp och ner...  tog en långpromenad i skogarna hemmavid igår, mer om de i D´s blogg ;)

Vi har varit hos Rickards pappa, jag rickard och hans systrar. Vi har plockat undan kläder efter svärmor... en del till bortskänt, en del att kasta, en del som vi ärvt o tagit hem till vardera hem. Även lite annat efter svärmor har vi sorterat och delat upp syskonfamiljer emellan. En otroligt jobbigt och tuff sak att göra men som samtidigt är skönt att ha klart, spec för svärfar antar jag...
Vi har dessutom passat på att umgås allihop, även de från Göteborg är uppe i dalarna nämligen. Igår em åkte vi ut till rämshyttan för att bo i stugan över natten. Svärfar hade bokat bord åt oss alla 12 i familjen på rämshyttans turistgård på kvällen, 14 hade vi varit om mina små hade varit med men de var hos roger, vi blev iofs 14 ändå då rickards faster med man följde med. Där hade de vilttema på maten, fanns mycket spännande som vildsvin, älg, rådjur, hort osv att välja på. Slutade med att jag åt ungsbakad rådjursstek, den va så mör o god så den smälte i munnen!! vi hade en härlig kväll, tycker om att umgås med familjen Almetun! fortfarande kommer tankarna på att en saknas, svärmor. Men det är en härlig familj jag kommit in i! =)

nu känner jag mig psykiskt trött... efter att umgåtts med 11 människor varav 5 barn i nästan två dygn är det trots hur härliga dem är, skönt o va hemma i lugn o ro, bara jag o rickard. Nu blir de myskväll med film o pizza... :)

Imorgon väntar stockholm!!! martin ska vara med i lilla sportspegeln i direkt sändning!!! nervöööööst!! men KUL! =)) så kika in de imorrn vettja :)

ne over and out, sov gott när det är dags för de =)

kram ohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0