trött (igen) :)

Trött men på ett skönt sätt, till skillnad mot i morse,,, var nog första gången jag på allvar tänkte skolka från jobbet! var sååå segt o ta sig upp. Men när morgonbestyren väl var klara och jag satt på jobbet med en kopp kaffe så började de ge sig! och har haft en riktigt produktiv arbetsdag! SÅ KUL!! blev övertid idag, kom väl ifrån ca 40 min senare så det var bra barnen gick hem själva från fritids så vovvsing fick komma ut i tid =)

anledningen till tröttheten idag var väl gårdagen, startade kl 5 med promenad o sen till huddinge med sebbe. sen stannade vi kvar (vi = jag o erika o sebbe) o hälsade på först tessan sen martina o jonas me barn! va verkligen jätteskoj o träffa martina igen, inte sett henne på två år =) vi var kvar till 18 innan vi drog oss de 20 milen hem....

Nu på kvällen har jag lekt me snabeldraken, golven såg hemska ut, blir verkligen mycket skitigare nu med hunden än tidigare, men de e de klart värt =)
har även bakat två kladdkakor efter nytt recept, o min sötaste martin va så go när jag talade om att det är ett nytt recept som blir godare än min kladdkaka -neheerru! de går ju inte! de tror jag inte alls på! sa han =)) kladdkakan jag brukar baka är det absolut bästa han vet, men var så sött me den kommentaren som kom spontant direkt från hjärtat :)
vi får främmande från göteborg imorrn så kan va skoj o ha något gott o bjuda på...!

hunnit med en stund ute på gården i solen med o tagit kort på lillskruttan såklart =)


I hörnet av vår tomt mot skogen har vi en stor sten med blomland runt, hon va fin där upp Decibel!! :)



Ne nu ska jag slappa, sen stoppa pojkarna tre i säng (Martin har sin bästis Isak här)  o sen mig o gubben med!

ZZzzzz :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0