Lagom trött :)

Är jag efter en skön kvällspromenad som innebar ett spontanbesök hos mamma & kjell :) va ju en himla tur vi knatade förbi där, för där bjöds de på årets första jordgubbar o grädde :P *mums*
När vi skulle gå hem så bad Decibel om att få ta kopplet själv, ah faktiskt, hon kan verkligen tigga om att själv få bära kopplet, hon liksom rör sig på ett speciellt sätt framför oss och "pratar" när vi ska gå ut om hon vill bära kopplet själv... Går verkligen inte o misstolka vad hon vill, så himla söt! hon skäller inte utan låter mer AUUUO på något sätt (svårt o skriva ett ljud, låter nästan som hon gäspar) o hon blir sååå glad när hon får "gå med sig själv"
Haft en bra dag idag, ända tills DET beskedet... folk man tycker om ska vara friska... Känns så, så fel! varför?! nu kommer det komma en period med ännu mer oro innan man vet något mer, kan bara önska av hela mitt hjärta o hela min själ att det går att bota! det bara måste det göra, klart det går att bota!!! fan.... =(
nej nu ska jag krama min älskling tills vi somnar!!

på onsdag har vi varit tillsammans i 3 år. Känns som om vi träffades för några veckor sen, tiden går fort när man har roligt?! =)


igår hittade jag en rå potatis, den va jättekul att springa o leka med, tog den i munnen o kastade iväg den, den rullade roligare än en boll, o dessutom kunde man knapra på den! såna vill jag leka med fler ggr =)


Ser ni va duktig jag är! jag kan bära mitt koppel själv, knappt så matte o husse behöver med ut längre ;)


Visst är jag duktig?! =)


gnatt på er alla! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0