ägnat...

fm åt sjukhus! först hade Sebbe provtagning i falun, samt läkarträff. Han studsade upp i stolen så sköterskan fick sticka honom i fingret o vågen o mätningen gick oxå bra förstås! 22 kg och 119 cm lång, min lilla kille börjar bli stor =/ tänk när han va så liten så man fick lägga honom i våg och sen mäta honom på mätbordet åp sjukhusbesöken... Träffade trevliga Kerstin med, är glad att hon är hans läkare, gillar henne liksom! o de gör sebbe med, han har ju iofs känt hennes en han va 2,5 månader gammal med så kanske inte är så konstigt =)
Kerstin berättade att hon skulle skicka provsvaren till Huddinge så de har dem när vi kommer ner den 27e, då blev Sebben glad! weeee åka till stockholm o sjukhuset där, det är kul!! knasunge =)
efter Kerstin så träffade vi en ögonläkare, kollade synen på lillkillen, han ser toppenbra! sååå skönt! även om token själv vill ha glasögon så är mamman glad att han INTE över huvud taget är i närheten av o behöva det =))

nå nu är de sjukhusvila fram till den 27e (om proverna ser bra ut, HOPPAS)

övrigt då?! SOLEN skiner o vädret är underbart o jag är INTE alls avis på gubben som är hemma o ledig idag, han målar o myser med barn o decibel medan jag jobbar, vilket iofs inte är helt fel de heller! =) nå när jag slutar ska jag hem o måla och/eller gräva i rabatten!


over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0