Vingligt, and theres U and Me

När jag skulle hämta frukost var känslan som när man är full! Vinglade hit och dit, snubblade till. Visste inte riktigt vart jag skulle men var bara o försöka gå rakt, för då blir de inte fel, o visste ju att tillbaka hittar man, finns ju bara två håll! Frukosten var så där, men kaffe! De satt fint! Det vinglar än men är lättare när man sitter på sin plats här på tåget :) nu loka i munnen, life house i öronen och en trevlig kollega i stolen bredvid. På väg till sthlm för att utbilda oss, får se i morgon hur mycket bättre vi är ;) nå, kul o se en annan del av världen kanske, även om jag redan längtar hem till mitt berg :) nu spelas Storm i lurarna... I will walk on water, and you will catch me if I fall. And I will get lost in your eyes, and everyting will be alright... If I could just se you, everyting will be alright...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0