SpÄnNanDe!

livet tar nya vändningar och man gör nya bekantskaper! känns så bra! så rätt! så KUL! längtar till framtiden som förhoppningsvis snart är här =))

helgen har varit toppen, fredagsmys hos mamma i fredags. Tacos och prat o skratt med Mamma, Kjell o Johanna. Jag, barnen o Rickard så klart =))

Lördag så tog jag o Pontus ut Martin o Josephine till myggsjön så de fick rida, Martin lär sig fort o har nu skrittat, travar o galopperat utan att mamman hållit i hästen, han är så duktig! en naturbegåvning måntro? och gissa om han gillar det?! han har iaf kommit på att han vill ha en egen häst, men de vill faktiskt inte mamman så nej, någon häst blir de inte! Josephine satt med ett saligt leende hela tiden så jag tror nog de blir fler turer även för henne. SKOJ! Sebbe han var hos mamma han, för han hade tjatat hela veckan om att få sova hos mormor så de fick han göra, så då va han nöjd. är härligt att grabbarna tycker så mycket om att vara där =)

söndag idag da, o idag har vi först hämtat sebbe hos mamma, sen lämnat martin vid bad, elsa hos pappa o sen sebbe hos roger.
sen tog jag o rickard bilen o for iväg, ca 20 mil enkel resa. en resa som man kan säga är början på ett nytt liv, nya bekantskaper och början på en dröm jag haft sen Ezzy tiden... Nu ser jag fram emot många spännande, roliga, mysiga dagar! finns lite att planera nu innan dagen D är här. Längtar till lilla Decibel är här. =)

Kommentarer
Postat av: jenny Fagerström

Åhh ska ni skaffa hund :)

2010-03-22 @ 07:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0