så e de!

skoj o ha en alles egen handy man :D
såg en hylla på jysk jag gillade o ville ha i hallen, meeen den va fel färg (svart) och kostade typ 600, lite mycket för o ställa in korgar med vantar o mössor i kanske, iaf så gillade jag den skarpt!
En heeeel dag senare så hade älsklingen köpt virke o grejjat ihop en själv till mig, betsade den i samma färg som övrigt möblemang i hallen, soffan o spegeln alltså. blev sååå fint så =)

svårt o se på kort men passade väldans bra in där =))) duktig min karl!
(och kaaanske jag slipper vantar över hela hallsoffan nu?!)

slänger upp en bild från sebbes ridtur med =)


övrigt har jag haft en bra dag på jobbet! fått ihop några riktigt bra grejjer! najs!
Sebbe tog prover i morse med, samma provsvar som igår, krea 69... sänkt hans medicindos, och fortsätter ta prover under veckan... Bara måste stanna där på 69 nu, eller gå ner ännu hellre! men minst stanna... vi vill ha pappas njure kvar i magen många år till!

haft en mysig kväll me min stora kille medan lillkillen är hos pappa deras, martin har idag vart själv i nybro med Isak. de hade haft en skön dag i slalombacken och martin verkar gilla o få lite egentid hemma, för imorrn ska han va hemma själv, ville dock med mig till jobbet under fm så han slapp va ensam hela dagen,, men efter lunch vill han va själv hemma... blir så stooor! otroligt! :)

har förberett frukost till i morgon, smootie! gott gott längtar tills klockan ringer! hur fel lät de där då?! hehe men smootie till frukost funkar fint!

ne nu krypa ner o slöa till lite innan läggdags!

Gnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0