Highway to...

Highway to hell... ny titel. Highway to Diskbänken!!

sååå jefla disgusting!!! när man kommer upp på morgon, så var de nästan så man fick inrätta sig i ledet! var morgon rusningstrafik på myrmotorvägen, från tvättstugan till köket o upp på diskbänken o längs hela den... =/ dubbelfilig motorväg! sååå många myror! helt sjukt! och NU!! jaja snacka om vårtecken?! :S

Något som inte va lika disgusting, eller verkligen inte alls disgusting! de va helgen! =))
slalom med wickey o micke, magnus, ozzy och rickard o barnen hela lördagen! sedan blev de lämna barn till roger och sen tunnbad och rämshyttan för oss vuxna. där ute dör även crox o linus upp. en trevlig kväll!

Söndagen startade med frukost i soffan framför öppen eld och vasaloppet på tv... sen åkte jag och rickard till myggsjön och tog ut Tjalle på en liten tur, jag red o rickard gick! skönt väder hela helgen så den har varit härlig!

Idag jobba och sen ut till Myggsjön igen, får se om jag kanske tar ut bägge hästarna idag... så att även Berra får se lite av världen =)

nej nu ska jag jobba på! ha en bra dag där ute, för de tänker jag ha!

kram o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0