En HärLiG KvÄll!!

Hade jag igår, slutade lite tidigare från jobbet, hämtade barnen och åkte hem! vi åt lite mat sen åkte vi till myggsjön. Tog ut Lindas pållar på en tur, barnen red varsin och jag o rickard tog en promenad bredvid.
det gick jättefint för barnen, sebbe va avslappnad från början, var ju inte så längesen han red,,, Martin va lite mer stel o nervös... Men efter en stund slappnade även han av. De tyckte det var roligt och testade att trava lite, sebbe gillar inte o trava så långt men en liten bit fungerar fint, martin satt jättebra i traven o ville springa mera =)
på hemvägen så ville Martin prova galoppera sa han (jag blev lite förvånad, men oki) så jag sa att jag inte var säker på att det skulle gå då jag inte vågar släppa honom i trav själv utan gärna vill vara bredvid, ännu mindre vill jag släppa honom i galopp ;) så satte grimskaft på Tjalle och sprang bredvid så fort jag typ kunde, o martin satt ner o skänklade honom lite, Tjalle tog galopp! när vi saktade av, mest för att jag höll på att DÖ, shit vilket träningspass!!! så hade Martin världens leende i hela ansiktet. Hans kommentar var -woaw! de kändes som om jag flög, va härligt!

och ja, det är väl ungefär så man kan beskriva en härlig galopptur!!
grabbarna är rejält hästbitna! yeeeay!


efter stallet blev det kvällmat o sen i säng för barnen och film för mig o rickard,,, men njae! jag är inte så hänförd som många andra... den funkar o kolla på JA det gör den, men är inte det bästa jag sett =) nu kommer jag inte ens på namnet men den där vampyrfilmen med robert pattison... såg nr 2 igår.

ne over and out! hörs o störs! puss o kram! hej hopp osv =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0