Sista semesterveckan...

blir till att försöka njuta av dagarna som är kvar,,, semestern blev inte vad vi tänkt oss.

Igår hade vi en lugn dag hemma, gjorde lite nytta o slappade i solen, så blev de kupolen en sväng me Pontus o Josephine, barnen köpte sig varsin leksak de längtat efter, eller martin köpte en VM Boll (som till o med sovit med honom i natt) o sebbe köpte ett maskingevär =)

Idag ska vi plocka upp Pontus o Josephine så åker vi till Dala Floda över dagen! ska sola o bada o njuta av stillheten i vårt eget himmelrike!
Ska bli såå skönt! en lugn dag i (förhoppningsvis) solens tecken!

Imorgon ska vi långväga! Då åker jag o barnen (alla tre, Martin, Sebbe och Decibel) till Torsby!! ska hälsa på hos Christina, Tony o alla vovvarna! Det var där vi hämtade vår Princessa Decibel. Inte hunnit med att varit dit något sen vi fick hem henne så ska verkligen bli roligt! får hoppas bara lillgosan vill med mig hem sen ;)

Ne nu ska jag droppa lite fästingmedel på D, hon har haft två fästingar men ingen sen hon fick det sist, men igår så fick hon bada ordentligt (oj va smutsig hon va) så nu är de dags för nytt! i o med att jag hatar de där små krypen över allt annat så känns de där medlet som guld i värde för mig ;)






***** ösnkar så att jag kunde hjälpa dig, att jag kunde minska din sorg. Det gör ont i hela mig, både av min egen saknad och av smärtan att se din smärta. Det gör ont i bröstet, värker i hjärtat! har en klump i halsen mest hela dagarna. Önskar så innerligt att jag kunde ta bort din smärta, göra allt bra igen! Lider med dig, älskar dig så! Men det enda jag kan göra är att krama dig... *****

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0