Livet...

Rullar på, dagarna avlöser varandra. Idag var sista dagen på Rickards semester, o vilken semester de blev då... inte mycket roligt inte, mest sorg... =(
Jag har en vecka kvar, ska försöka engagera mig i barnen ordentligt den veckan... försöka tillbringa lite tid i sommarstugan tex, så de får bada o njuta på det ställe de trivs som bäst. Där jag trivs som bäst. I vårt eget paradis. Vi va dit igår med, åkte upp på dan o spenderade em o kväll där. Vi bara var, mamma o Kjell var där, de va skönt o få en chans o prata med mamma i lugn o ro, medan karlarna bastade tex... skönt att få prata av sig lite... vi hade en skön dag o natt i stugan innan vi for hem i morse. Dagen har vi tillbringat med Rickards familj då hans systerson fyller fyra, kalas med tårta stod på schemat! det var trevligt men även tungt, en person fattades... =/

Lägger in lite kort! får se om jag skriver mer i veckan, beror väl på om de blir något att skriva om =)

Nöjd Sebastian (sötaste lillskrutten)
Kjell o barnen fiskade i stugan, de fick iaf en FIN abborre som vi rökte och åt av på kvällen *mums*

Martin vågade sig upp!
(han har blivit så stor min älskade lilla kille)
Här är en stor sten som ligger en bit från stugan, uppe på den har man utsikt över sjön, detta var & är mitt faviritställe sen jag va liten, så skönt o avkopplande att sitta ensam där upp, titta ut över världen och bara låta tankarna flyga fritt =)

KONSTIGT!
Rickard hittade en gran som vuxit först uppåt, sen vänt o slagit knut på sig själv innan den fortsatt uppåt igen, aldrig sett något liknande! =)

Decibel spanar ut över vår sjö
Hon har inte varit i helt i vattnet men hon är bra nyfiken! här har hon iaf varit i så halva benen blivit våta, sen doppat öronen med när hon hämtat en pinne i vattnet! Blir nog en badande hund bara matte kommer i någon gång, är ju så kallt än ;)

Så nöjda så!
Här sitter vi tillsammans på en bänk vid Rickards föräldrars sommarstuga, jag och den fyrbenta älsklingen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0