Andra dagen...

Mm så e de, andra dagen arbete efter semestern! känns dock helt oki, finns garanterat dem som inte trivs alls med vare sig jobb eller kollegor men som tvingas jobba för pengarna... Jag tvingas iofs oxå jobbaf ör pengar, vore jag miljonär tror jag inte jag skulle jobba heltid... MEN jag trivs me både jobb och kollegor så det är liksom helt oki o va på plats trots att solen skiner o det är varmt o härligt ute!
har dessutom konstaterat att det ju faktiskt är varmt o ljust ute till 21 på kvällarna så hinner njuta jag med :)

Igår var jag o systrarna på kupolen o kikade runt lite, sen va jag o linnea o hämtade ut våra band till Peace & Love! ska bli rätt skoj o ner o kika lite på allt folk som samlas i vår lilla stad en vecka om året! =) o lyssna på lite musik förstås! =)

Satte upp solsegel över altan igår med, blev sådär, inte helt nöjd men inte missnöjd heller,,, ska försöka ta kort sen så får ni va med o tycka till!!
tänkte de skulle va lite roligare än ett vanligt parasoll....

Idag startade jag med en skuttande glad Decibel, hon har lärt sig att när matte hoppar i träningsbyxor på morgonen, då vankas skogspromenad, hon blir alles fjollig då o krumbuktar o hoppar runt benen på mig! =) tar jag däremot på mig "jobb"kläder så är hon inte alls lika stollig! hon e inte dum inte =)
Vi gick upp i eljusspåret, jag joggade o gick, hon rusade runt som vanligt o luktade på alla spännande dofter! så tränade vi lite fot o stanna, o lite sök efter godis =) vi hade en härlig morgonprommis!!

efter jobbet blir de kalas! Mamma fyller år nämligen! =) NAJS! synd bara gubben jobbar dygnet runt denna vecka o inte kan va med.. nå väl, de har full rulle i affären nu när P&L är igång! så det är väl bra =)

neee nu jobbe vi på! hej hopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0