Idag. FREDAG.

Idag blir en lugn dag, eller först hade jag sovmorgon! gick upp 07.15 istället för 05.30 =) riktigt skönt!! Rickard e ledig me barnen idag så han sköter promenaden med Decibel, så jag behvöde bara släppa ut henne så hon fick kissa, men tror hon blev lite besviken när jag inte hoppade i träningsbyxor på morron ;)

nu blir det jobb hela dagen o sen ikväll ska jag förbereda för jordgubbspaj tänkte jag. Är ju fredag så antar att barnen planerar fredagsmys me go mat (taco om de får välja) och myskväll i soffan.

Imorgon LÖRDAG. Ska vi till sommarstugan *lycka* blir en hel del massa folk där då vi har barn & barnbarnsträff med Mamma o Kjell. totalt är vi då 6 barn och 4 av oss har varsin respektive. Sedan är det då 10 barnbarn + ett bonusbarnbarn oxå Mamma o Kjell då =) men tror inte alla barnbarnen kunde komma men vi blir ju ett gäng iaf =) skoj skoj! blir mat, trevligt sällskap, bada, basta, om vädret tillåter vindsurfa kanske, osv. Men framför allt blir det slappna av och njuta av skogen! Vi ska sova kvar så på söndag tänkte jag försöka smita från alla och ta en riktig långtur med Decibel i skogen!
är till lördagen jag tänkte jag skulle förbereda jordgubbspajjer med, skulle va kul o kunna bjuda på något iaf o inte bara bli serverad av mamma ;)

IGÅR var vi några som träffades hemma hos en kollega och grillade, hade en trevlig kväll! =) När jag åkte hem gick solen ner och himmlen var sååå vacker när jag svängde upp vår väg i skräddarbacken. var som om himmlen brann... ett rikigt fint välkomnande hem ;) stannade bilen i väggrenen o fotade lite!

foto: skräddarbacken
2010 07 22 - ca 22.00 Så Vackert

Foto: skräddarbacken
2010 07 22 ca 22.00 ser nästan ut som om det brinner!


Kommentarer
Postat av: jenny Fagerström

Wow vilka fina bilder :) tycket bäst om den sista bilden den skula vara fin att göra en tavla av.

2010-07-23 @ 18:29:56
URL: http://ferrarigirl.blogg.se/
Postat av: emma

ah visst blev de fina =) kanske skulle göra sig i en svart ram på väggen =)

2010-07-28 @ 13:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0