En lugn kväll...

Hade vi hemma igår, tog en promenad runt skräddarbacken med decibel, sen blev de lax o potatis till middag o sen mös vi ner oss i soffan med en film, o sen var det läggdags för grabbarna o jag o rickard fortsatte kolla tv en stund till. Decibel va väldigt kelsjuk så hon stod länge nedanför mig med huvudet uppe i soffan på mig. Så jag badf henne hoppa upp till oss istället (hon får egentligen inte vara i soffan, men igår var undantaget som bekrfätar regeln) hon la sig uppe på mig men blev väl varm så hon höll på en bra stund för att försöka hitta något skönt sätt att ligga på. en tresits soffa har svårt o rymma två halvliggandes slöa vuxna plus en hund tydligen ;)

foto: Hemma

va jättesvårt o få plats i soffan...! oj va vi skrattade åt lilltösen när hon tyckte att HÄR är ju en perfekt liten plats åt lilla mig, va liiiite för liten bara ;)

foto: Hemma
Men finns det hjärterum, finns det stjärterum ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0