upp o ner, ner o upp!

Ah så är det i livet, ibland upp ibland ner. Just nu är jag uppe! ja vaken o uppe såklart, svårt att skriva annars! är på jobbet sen 08.02 Men är även uppe i humöret =))

Morgonen va bra! ute o gick me elsan medan barnen åt frukost framför tvn. sen packade vi skridskor o hockeyklubbor för dagens idrottslektioner! gissa om barnen är nöjda när de får åka!! fast martin åker varje dag, på raster oxå, men gymnastiken blir ju ett längre pass =)
lämnade barnen i skolan som vanligt o sen lämnade jag Elsa hos pappa, så får hon vara där under dagen oxå hämtar jag henne ikväll igen... Tror faktiskt hon börjar bli bättre redan! hooooppas de, så vi får ha henne i livet några år till =)

övrigt då!? tjaa dagarna rullar på! fick ett intressant telsamtal i helgen :) låter riktigt skoj! spännande o testa iaf! :p KUUUUL!

På torsdag åker jag till Vemdalen! inte själv såklart! har med mig bästaste barnen, sambon, mamman, Kjell o Johanna oxå =)) Ska bli härligt o komma ut lite! åka slalom, längdskidor, bo i stuga och mysa, förmodligen ta ett glas vin och en "kärringdan" på kvällarna och gotta sig utomhus på dagarna! vet inte om jag eller barnen längtar mest?! hehe

jaha dax o jobba vidare =) har lagt upp en ny strategi på jobbet som jag tror kan va bra :P gäller att hela tiden förbättra sig, nå nya mål och lära sig nya saker! Är skoj och motiverande med en arbetsplats man trivs på!


over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0