Hungrig :P

....en halvtimme kvar av arbetsdagen, snart ska jag hem till älsklingen som är ledig. Vet att vi ska äta lax idag, o hoppas den är färdig när jag kommer hem :P magen knorrar!! o snålvattnet rinner! hehe ungefär så är det iaf!

har haft en bra dag idag! från början till nu och tror den fortsätter bra sen med, ska hem o äta sen ska vi ner till Crox o bubbla skit ikväll!

har upptäckt en sååå bra grej! nämligen vetekudde!! va superfryssen igår kväll, låg i soffan me filt o varm oboy men bara frös o frös. så då gick R o hämtade o värmde vetekudden o la den ovanpå mina fötter i hans knä...mmmm värmen spred sig i hela kroppen! lovely! (slår inte badkar som jag för alltid kommer sakna, älskar badkar väääldigt mycket!!! men skönt var det!) vetekudden kommer få vara framme ofta på kvällarna =))

nemen va mer då?! tjaaa inte mycket tror jag... förutom kanske att semla är bland de goaste som finns. så det så.

hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0