tlött!

ah shit va seg jag blev nu! började dagen med sovmorgon =) rickard ledig så behövde inte ta någon långpromme imorse utan släppte bara ut D på kissning.
sen var det jobb, har haft en heeelt oki dag på jobbet, många trevliga personer in, o ett par trevliga i tel med =) tur som jag brukar säga, att man trivs med jobbet =)

efter jobbet for jag o rickard o kollade på jackor! han köpte en vardgasjacka o jag köpte ett regn/vindställ! kan behövas när man ska ut i skogen varje dag tror jag minsann!

Sen åkte vi hem och böt kläder, vänta in Pontus och sen tog vi ett par timmars promenad i skogen! plockade svamp o njöt av stillheten! rickard nöjd med "fångsten" jag plockar ju gärna men äter INTE **UCSH**

nu har vi just ätit lite gott pepparotskött som rickard kokat under dagen (underbart ibland när han är ledig o jag jobbar) så himla gott var det! mums!

nu är jag typ jäääättetrött! snart sova känns de som =)

gnatt





Decibels blogg: www.maostlund.blogg.se/decibel





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0