Så är de =)

Blir inte sååå mycket skrivet i den här delen av bloggen längre, men skriver desto mer i Decibels blogg. Mycket i livet som är intressant att skriva om känns som om det handlar om henne, det är liksom där det händer spännande saker ;)

men i människornas liv då.. tja barnen har ju börjat skolan igen. Sebbe trivs toppenbra! är ju SÅ kul att gå i första klass, få riktiga raster, få läxa och få ha riktiga lektioner! mamman hoppas de tankarna får va kvar ;)
Martin har det bra i skolan han med, ny fröken men har väl inte riktigt hunnit lära känna henne, har ju bara gått en vecka, men han trivs i klassen och med ´skola i allmänhet så det blir säkert bra!
vi ska bara se till o få lite bra rutiner på läxläsning i år, förra året var det lite si och så och ganska mycket bråk kring läxor, det vill vi undvika i år!

själv jobbar jag på, snurrar på och dagarna rullar iväg! vilket innebär att vi drar till tunisien om en vecka!!! weee! håller koll i tidningen på vädret där och det är kring 35-37 grader varmt, sol o härligt! LÄNGTAR! den här sommaren har varit fin här hemma men med allt som hänt i familjen har det inte blivit så många dagar att njuta av ändå, så ska bli skönt o kul att komma iväg en vecka. en vecka att bara ägna sig åt varandra och åt att ha det underbart bra!

idag fredag igen och imrogon SOVMORGON. känns som om jag ALLTID längtar efter sovmorgon?! hehe man är trött av naturen! sen ska jag rida i helgen, både lördag och söndag. Är så glad att jag tog upp kontakten med linda igen, är henne evigt tacksam för att jag fått chansen att få in hästar i mitt liv igen! =)

ska även hinna med o ta Sebbe på Brake Dance lektion, hoppas han kommer tycka det är kul! skulle va nyttigt för honom att ha ett intresse och han älskar ju musik o att röra på sig så borde kunna bli bra! =)

hörs! kram på er!


***** www.maostlund.blogg.se/decibel *****


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0