DÅSÅÅÅÅÅ!

Då var det bokat o klart! den 4 september flyger vi till värmen i Tunisien för en veckas slöa, slappa, bada, o sola! Ska bli riktigt skönt :)
Är jag o Rickard o barnen och min ena syster, Johanna som åker! =) blir kul o ha henne med sig tycker jag!

vi har bokat hotell som ligger typ på stranden så ingen promenad till havet utan det är utanför dörren,
så har vi bokat All Inclusive.
Det blir första ggn som jag åker med Al Inclusive, ska bli riktigt spännande o se vad det är! låter ju ganska skönt iaf o bara ha allt med frukost, lunch, middag o glass o dyl färdigt i förväg =)

Är lite o planera nu, först måste mamma o kjell skriva på papper på att Johanna får åka med oss,
hon är ju bara 17 o får inte bestämma själv ;) hihi

Sen försöker jag få tag i någon av Sebbes läkare i sthlm för vi måste ha intyg med oss ang hans mediciner
som jag ju ska ha i handbagaget, kanske inte är så smart o åka med massa vita piller i
handväskan utan läkarintyg?! :P
så ska vi ha med ett papper som talar om för ev läkare om det händer något att han är transplanterad o att de ska ringa sthlm om det händer något.
Det är liksom inte "bara" o sticka iväg inte!
Dessutom hade Rickards pass gått ut så han lä skaffa nytt, vi andra hade då giltiga pass klara.
Semester fick jag beviljat igår av chefen innan vi bokade så det var då lugnt =)
hundvakt är ordnat det med, även om både jag o martin helst vill ha henne med ;)
SNAAART bär de iväg! =)

Men först nu en veckas semester då vi ska ägna oss åt att först kanske vara i sommarstugan (beror lite på väder) sen ska vi till Göteborg o hälsa på Rickard syster m familj o ev gå på liseberg =)

Känns som om hösten är något o se fram emot! :)


Igår när jag kom o hämtade grabbarna så skulle sebbe cykla hem till en kompis, o martin följde med hem. Sebbe va borta o Rickard höll på uppe på vinden så jag o Martin for till Malin o fikade lite munkar! trevligt trevligt!!

Sen på kvällen så klippte jag Sebbe, ska klippa martin med men han va ville inte igår,
så började väl me sebbebusen då! han vill jämt att jag ska raka honom.
Han har fått för sig att han vill va riktigt snaggad, men jag tycker inte det är så fint på så små barn så har lycktats övertala honom förut om att han lite längd på håret så han kan fixa de med lite gele.
Men nu ville han verkligen ha KORT o då martin ju får bestämma över sitt hår så ja va gör man,
blev 12 mm men med lite lugg kvar så han kan ha tintinfrisyr.
Han blev jättesöt i det med så vi va rätt nöjda bägge två!

tog kort i morse i bilen när jag skulle lämna honom o han ville ha mig med på kortet, slänger upp de här =)


foto: skräddarbacken/bilen
KÄÄÄRLEK!

hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0