TABBE!

Dagens tabbe, årets tabbe, livets tabbe!
ja herregud så PINSAMT! Jag brukar inte skämmas så lätt, brukar sällan bli röd i ansiktet och tycker inte så mycket är pinsamt. Men idag vete sjutton om inte kinderna ändrade färg när vi insåg vad vi hade gjort! pinsamt! =)Tur älskade syster kunde lösa det åt oss!

Vad som hänt!?
Jag o en kollega gick ut o åt på lunchen idag, tänkte att ja men vi testar YA! och det var jättegod mat! kan varmt rekomendera stället! *tummen upp*
iaf så åt vi upp vår goa mat och så började det trilla in folk, så vi tänkte att vi tar kaffe på kontoret så kan nån annan få ta vår plats, så gick vi.
Väl tillbaka på kontoret så hängde vi ifrån oss jackor o väskor och det var då kollegan kom på vad vi hade gjort! vi hade gått UTAN O BETALA!
shit jag trodde jag skulle dö, tänkte direkt vända o springa tillbaka, men då vi är kort om folk och nästa gäng skulle ut på lunch så ringde jag syster som ju jobbar där och bekände vår skuld *skäms*
Samtalet slutade i skrattsalvor, skrattade så tårarna rann,,, ja herre gud, nu har man testat springnota oxå :P
MEN syster skulle genast gå o betala för mig o kollegan så vi slipper diska ;) va väl en himla tur linnea jobbar där,,, men jag kommer förmodligen aldrig gå tillbaka, vilket är synd för de va riktigt go mat! va inte därför vi smet från betalningen, för o slippa betala äcklig mat alltså, hade och ska, gärna betala maten =))



Piiiiiinsamt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0