solen

sitter och tittar ut på solen, längtar hem en aning... ska bli skönt o komma hem efter jobbet, svida om och sen ta en promenad =) få njuta lite av frisk luft o sol innan den går ner för kvällen!

vi hade det bra på kryssningen, men visst längtar man till hem o hus, barn o djur allt!! även om både barn o djur hade det bra så längtar man ju till dem...!

i morse hade jag o decibel en härlig myspromenad, hon tycker det är kul när snön har smält tror jag, finns SÅ mycket att lukta efter! men sina behov, de vill hon helst uträtta i de små snöhögarna som finns kvar, så får se hur hon ska göra när de sista skvättarna snö smält ;)

ne nu ska jag jobba vidare jag så man får åka hem till barnen, som för övrigt nog skulle cykla hem själva tidigare idag, varför vara kvar till jag slutar liksom, martin har ju nyckel så de ville hem tidigare, vilket väl är skönt att de kan =) o katterna o hunden förstås! i helgen ska jag träna katterna på att gå in o ut genom kattluckan som rickard satte in igår :) spännande!

martin ska ägna kvällen åt scouterna och en övernattning, jag o sebbe o rickard får väl ha mysfredag själva då...

ååååh vill ut i skogen. NU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0