På väg...

Sitter på bussen, rickard läser tidning, jag käkar godis och bloggar, grabben bredvid, ca 5 år, lyssnar på arvingarna i sin bärbara cdspelare, arvingarna liksom, vars e världen på väg :) nå han är lite triggad verkar de som, för arvingarna spelas på båten sen, yeay! Lämnade barnen hos mamma innan vi for, de är så stora, ändå är det alltid med viss saknad jag lämnar dem ifrån mig... Mina älsklingar ju! De absolut bästa barn som finns! Martin va lite avundsjuk för att vi ska få spela på spel på båten men de ser fram emot o va med mormor, kjell o johanna :) decibel lämnade vi hos frugan och mika. Deras bilbo blev lycklig när hon kom :) lika vemodigt o lämna henne, he he hon är ju liksom mitt barn nu hon med :p men vet ju att även hon kommer ha det bra..! Ne nu ska jag luta mig tillbaka o lyssna på musik! Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0