luktar nybakt =)

ja nu luktar det bullar hemma, har vart lite duktig o bakat lite =)

o medan jag bakade så var Martin ute med Decibel på baksidan och lekte, de kastade boll oxå testade martin att få Decibel att hoppa över ett hinder, från att hon inte rikigt vågade gå fram till det så fick han henne att hoppa över, duktig är han! tålmodig, snäll o gullig med henne, de verkade ha riktigt kul! stod o smygkikade från altanen då o då =))
Känns så underbart att kunna ge barnen upplevelsen att växa upp med hund. Kommer ju själv aldrig glömma min bästa vän i barndomen, Ezzy.... har sååå många härliga minnen av henne! och att kunna ge barnen något liknande om de vill, ah det känns så bra.

dagen idag har sett ut ungefär så här....
5.30 - en våt puss på kinden och sedan en ett varmt hundansikte som pressades in under min kind
5.40 - promenaden börjar, mycket koppel idag för träningen men även springa lös förstås.
6.25 - hemma och in i duschen, sen väcka martin o frukost
7.30 - jobbet
11.40 - kycklingsallad *mums*
16.00 - flexade ut från jobbet, handlade hämtade Decibel åkte till pappa =)
18.00 - middag, fattiga riddare.... martin va glad :)
18.30 - baka bullar, martin lekte me D och rickard städade :)
20.00 - borsta vovve o klippa klor (hon är såå duktig)
20.30 - stoppa martin i säng o slappa ner sig i soffan...

snart blir de en liten promenad o sen sooooova! så trött o jag vet ju att imorrn kring 5.30 kommer den varma nosen =)

nemen gnatt på er =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0