GLAD PÅSK

Har vi haft! I fredags var vi till mamma hela familjen och åt påskmat. Lika gott o trevligt som det alltid är att umgås med familjen =) Vi promenarade dit, är ju toppen o ha hund, hela familjen blir o röra sig så mycket mer än annars, vi hade säkerligen tyckt vädret va för dåligt o gå i och tagit bilen om inte decibel varit här =)
Decibel va lite busig, lyckades stjäla lite skinka från bordet när ingen var i köket, nå väl, klart de lockar när maten doftar så gott!

i går va vi till rickards syster på mat, trevligt även o umgås även med den familjen! tycker om hans familj, lite tråkigt bara att svärmor inte kunde va med, hoppas verkligen det blir bra snart!!

Skjutsade barnen till roger igår kväll, de ska vara där till måndag. sen kommer de små (stora) liven hem till oss igen :) roger ska på utbildning så de blir här även hans vecka =)

Dagen började med en liten promenad för mig o Decibel, sen skjutsade jag Johanna till stall och jobb. nu har vi hunnit äta frukost och ska väl snart ta en lite längre tur i skogen, är ju sååå härligt väder!
Blir nog en bra dag detta! solen skiner o det luktar vår ute =)

Goa Decibel då, hon växer in mer o mer i familjen, har hon verkligen bara bott här en vecka?!?! känns så mycket längre, hur var livet innan liksom?! man vänjer sig fort vid bra saker =))

slänger in lite kort på henne igen ;)


´Jag tycker om att bära saker, o att få bära en handske när man är ute o går, det är nog bland det bästa som finns, man känner sig ju så duktig då =)


Jag trivs rätt bra när lillhusse Martin myser med mig!


Jag har fått två nya kompisar, Minna till vänster o Bilbo till höger. Jag är rätt liten i jämförelse, men oj va skoj vi har när vi leker i snön =)

Kommentarer
Postat av: Malin A

Är det tre smådjävlar du tagit kort på skrattar grymma ögon... Kom hit nu då Billebus saknar sin lilla tjej =)

2010-04-04 @ 09:44:52
URL: http://theangelinme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0